بهترین روش دانلود مرورگر جدید گوگل (Chorme)

بالاخره نسخه بتای مرورگر گوگل هم شروع بکار کرد، این مرورگر که Chorme نام گذاشته شده از وبلاگ گوگل تو این آدرس دانلود کرد، دیشب از طریق اولین لینکی که توسط آن از آماده شدن مرورگر باخبر شدم رفتم و دانلود کردم، البته باید بگم بخاطر اینکه گوگل دانلود نرم افزارهای خود را برای کشورمان مسدود کرده از راه های معمولی و از طریق IP های مشخصی که توسط سرورهای گوگل شناخته شده هست، نمی شود آن را دانلود کرد و باید گوگل را دوربزنیم، از چند راه می شود این کار را انجام داد ولی راه حلی که من خیلی وقت هست برای مرور صفحات فیلتر شده و دانلود پکیج های گوگل از آن استفاده می کنم Gpass هست، چون خود سایت نرم افزار هم فیلتر شده ، برای همین اولش باید به یک طریقی وارد ساید شوید، ولی بعد از دانلود آن دیگه همه کارها درس میشود، و خیلی راحت و بدون دردسر هر جایی که خواستید می توانید سربزنید.
از دوره دبیرستان به کامپیوتر علاقه داشتم و از همان موقع مجلات و روزنامه هایی که در این زمینه چاپ می شدند را می خواندم، روزنامه های زیادی در زمینه کامپیوتر و اینترنت بچاپ می رسند ولی بعضی از آنها بخاطر ابتکارهایی که در تدوین مطالب اینترنی و مسائل کامپیوتری داشتند با اقبال خوبی روبرو شدند، ویژه نامه کلیک روزنامه جام جم یکی از این موارد است که تقریباً از همان اوائل چاپ که یکشنبه ها با نام کاشف بیرون می آمد مطالب آن را دنبال کردم، ویژه نامه دیگری که این اواخر با آن آشنا شدم از روزنامه خراسان هست که با نام بایت وارد کیوسک روزنامه فروشی ها می شود.
کلیک به صورت سراسری چاپ می شود و هر یکشنبه راحت می شود از خواندن مطالبش لذت برد، ولی فکر می کنم "بایت" روزنامه خراسان توزیع سراسری ندارد و من از همان اول از طریق دریافت فایل
pdf و چاپ آن را می خوانم.
امیدوارم برای آشنائی نوجوانان و جوانان و کسائی که به کامپیوتر و اینترنت علاقه دارند، ویژه نامه های از این نوع بیشتر و راحت تر در دسترس قرار بگیرد.

تکمیلی:

البته اگر نخواهیم از طریق خود سایت گوگل مرورگر رو دانلود کنیم از این لینک استفاده کنید و دانلود کنید.