تجاوز دختر 9 ساله توسط پدرش و انشای تکاندهنده یک دختر 10 ساله

" خوب نمی دانم که فاحشه ها چه کار می کنند ... ( معلومه که نمی دانی ) ولی به نظرم شغل خوبی است . خانم همسایه ما فاحشه است .این را مامان گفت . تا پارسال دلم می خواست مثل مادرم پرستار بشوم . پدرم همیشه مخالف است . حتی مامان هم دیگر کار نمی کند .من هم پشیمان شدم . شاید اگر مامان هم مثل خانم همسایه بشود بهتر باشد او همیشه مرتب است . ناخن هایش لاک دارند و همیشه لباس های قشنگ می پوشد . ولی مامان همیشه معمولی است . مامان خانم همسایه را دوست ندارد . بابا هم پیش مامان می گوید خانم خوبی نیست . ولی یک بار که از مدرسه بر می گشتم بابا از خانه آن خانم بیرون آمد . گفت ازش سوال کاری داشته . بابای من ساختمان می سازد . مهندس است . ازش پرسیدم یعنی فاحشه ها هم کارشان شبیه مهندس های ساختمان است ؟ خانم همسایه هنوز دم در بود . فقط کله اش را می دیدم . بابا یکی زد در گوشم ولی جوابم را نداد . من که نفهمیدم چرا کتکم زد . بعد من را فرستاد تو و در را بست 
ادامه متن ... 
راستش تصمیم داشتم در مورد بعضی از ناهنجاری های روز در مورد کودکان و آزار جنسی کودکان توسط والدین مطلبی بنویسم که متن بالا را اینجا دیدم، چند روز پیش تو لینکهای سایت بالاترین مطلبی را خواندم که واقعاً برام تکاندهنده بود، عین لینکی که برای متن گذاشته بودند این بود: "ماجراي سال ها آزار جنسي دختر 9 ساله" ، از خواندن متن واقعاً شوکه شدم، یعنی آدم تا این قدر به پستی می رسه که به دختر خودش تجاوز می کنه؟ البته در آخر متن نظریه کارشناس اجتماعی و مددکاری بیان شده بود و علت های دست زدن به همچین کار وقیحانه ای.
این متن باعث شد که جستجویی در مورد تجاوز جنسی والدین و اطرافیان نزدیک به فرزندان انجام بدم که این نتیجه حاصل شد، یعنی قبح این عمل شنیع تا این حد برداشته شده که آزار کودکان توسط والدین تا این حد افزایش یافته؟ جالب تر اینکه در یکی از لینکها آمده بود که آمار تجاوز جنسی کودکان توسط والدین در ایران بیش از کشورهای دیگر است!! ، فکر می کنید با این همه آموزه های دینی و مذهبی این عمل قابل توجیه باشد؟ دختر 9 ساله فوق تحت مداوای روانشناسی و مددکاری قرار گرفته بود، ولی آیا هیچ وقت خاطرات ننگین این عمل از ذهن کودک برداشته میشود، به نظر شما کمترین مجازات این پدر چه می تواند باشد، البته هر چه جستجو کردم در مورد اقدامات قضائی در این مورد چیزی پیدا نکردم ، ولی امیدوارم در مورد مجازات این فرد اطلاعات روشنی توسط مسئولان به مردم ارائه بشود.
البته ضعف خیلی خطرناکی که می شود در این مورد بر مسئولان وارد هست ،پنهان کاری آنها آن هم بخاطر عواقب انتشار آن است که باید در این مورد تجدید نظر اساسی قرار بگیرد، چون پاک کردن اصل مساله به حل آن هیچ وقت کمک نمی کند.