تعداد روزهای تعطیلی عید فطر امسال در ایران

وقتی خبر اعلام 9 روز تعطیلات عید فطر توسط دولت ترکیه را خواندم خیلی شوکه شدم،یعنی کشوری مثل ترکیه بخاطر عید فطر 9 روز تعطیلات رسمی و پشت سر هم خواهد داشت، جالب تر از آن اینکه در این تعطیلات 9 روزه عوارض عبوراز پل ها و همه بزرگراههای ترکیه هم برداشته می شود،واقعاً برام جالب بود که در کشوری که بیشتر کرسی های قضائی و ارتشی ترکیه را لائیک ها در اختیار دارند ایت تصمیم گرفته شده است.
فکر می کنید تعطیلات امسال ایران چند روز باشد؟
حالا گذشته از تبعات مثبت و منفی که در این تعطیلات ممکن هست برای کشور بوجود بیاید، فکر می کنید تصمیم دولت بعد از اعلام تعطیلات 9 روزه توسط ترکیه چه می تواند باشد؟
بعد از تعطیلات غیر منتظره و نسبتاً طولانی که در این چند سال گذشته داشتیم، فکر می کنید امسال چندر روز تعطیل اعلام کنند؟ ولی تعطیلات هر چند روز که باشد، نکته مهم این است که دولت مردان باید پیش بینی های لازم جهت این تعطیلات را مد نظر قرار دهند، چرا که کمبود پول نقد در این تعطیلات که بیشتر مردم هم سعی می کنند در این فرصت به مسافرت بروند، مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود می آورد.
نبود پول در دستگاههای خودپرداز هم از مشکلاتی هست که گریبانگیر مردم می شود، که امیدواریم امسال اگر تعطیلات رسمی زیاد اعلام شود، شاهد این مشکلات نباشیم.